Donnerstag, 14. Juli 2011

[TAG] Harry Potter


Ich schließ mich jetzt auch mal an und mache beim Harry Potter TAG mit den ich HIER gefunden habe. Vielleicht wollt ihr euch ja auch anschließen ;)

Harry Potter- Tell about a scar on your body:
Hab ne hässliche Narbe im Gesicht, da bin ich beim Schlittenfahren in nem Dornenbusch gelandet.

Ron Weasley- Something you’re afraid of:
Offene Fenster im Haus, nich dass meine Wellensittiche abhauen.

Hermione Granger- A subject you know a lot about:
Harry Potter natürlich ;)

Draco Malfoy- Closest green item to you:
Mein Orchidee Olga :D

Severus Snape- Your favorite Alcoholic beverage:
Ich trinke keine Alkohol.

Rubeus Hagrid- Your favorite animal:
Erdmännchen und Fenneck.

Luna Lovegood- Something about you other people find weird:
Ich babbel sehr viel und meistens auch sehr sinnlos.
 
Neville Longbottom- Your favorite flower:
Phalaenopsis Bellina oder Yu Pin Pearl.

Nymphodora Tonks- Something you would change about your appearance:
5 Kilo leichter würd schon reichen ;)

Fred and George Weasley- The last prank you pulled on someone, or someone pulled on you:
Ne fiese Freundin von mir hat am 1. April gesagt die Harry Potter Premiere in London wäre verschoben worden. Ich habs ihr geglaubt und mich gefreut, weil ich dann hätte hin gehen können. Ne Stunde später kam dann "April, April"

Voldemort- If you were to make a Horcrux, it would be: 
Wahrscheinlich ein Harry Potter Buch

Moaning Myrtle- The last thing to make you cry.
Der letzte Harry Potter Film, besonders Snapes Erinnerung.

Sirius Black- Have you ever taken the blame for something you didn’t do?

Öööhm, ja, aber da gibt´s jetzt keine weiteren Infos dazu.

Dobby- What is your most loved article of clothing?
Klingt scheiße, aber mein lilaner BH xD

Peeves the Poltergeist- What is the best/funniest insult you’ve used/heard?
Puuh, schwer. Puddingdampfer?

Sybill Trelawney- When was the last time you experienced Deja Vu?

Im Schwimmbad in dem ich meinen 10ten B-Day gefeiert hab. Hab letztes Jahr auch wieder nen Ball ins Gesicht bekommen, aber diesmal hab ich nicht geweint xD
Filius Flitwick- What is your favorite spell from the Harry Potter series?
Expelliarmus
Lily Potter- Is there anyone you love so much you would die for?
Meine Haustiere.

Arthur Weasley- What piece of “Muggle” technology fascinates you most?
Hmm... Glätteisen?
Mundungus Fletcher- Have you ever stolen anything?
Ja, das letzte Stück Kuchen, das wir für meinen Bruder aufheben sollten hähä :D
Viktor Krum- If you were a Quidditch player, what position would you play?
Ich glaube ich wäre Sucher.

Fleur Delacour- What physical attribute do you like most about yourself?

Meine Augen und meine Fingernägel.

Hedwig- What was your all-time favorite pet, or, if you’ve never had one, your all-time favorite birthday gift.
Ich liebe alle Tiere, die ich hab und je hatte, aber vielleicht mein erster Hase Peter Pan.

Albus Dumbledore- What is your proudest accomplishment? (Dumbledore’s is, of course, being featured on a Famous Wizards Chocolate Frog Card)
Hab gerade meinen Abschluss mit 1,8 geschafft. 

Bildquelle: http://www.radiohamburg.de/var/ezflow_site/storage/images/radiohh/vip/premieren/2011/juli/harry-potter-weltpremiere-in-london/01-harry-potter-premiere/5636898-1-ger-DE/01-harry-potter-premiere_image_660.jpg

0 Kommentare:

Kommentar veröffentlichen